07.12.2008

Ææææh!

Uff, nå er det lenge siden jeg har blogga. Men jeg orker rett og slett ikke. Er så sliten og trøtt. Denne uka som begynner nå er helt jævlig! Gleder meg så utrolig til den er over. Nå gleder jeg meg bare til å legge meg. I morra er det først matteprøve også tre timer historie. Så skal jeg på jobben. Når jeg kommer hjem er det lekser. Sånn går omtrent heeeele uka.
Helgen har vært grei. Vært i Ski hvor alt har gått rolig for seg og hvor det er masse snø, så feriemoduset slo inn for fullt. Traff Tina og, som jeg ikke har set på mange uker. Det var veldig hyggelig. I stad var jeg og mamma ute og gikk tur i snøen, tok kjempefine bilder. Legger dem ut i løp av uka, hvis jeg rekker! Hehe. Nå skal jeg se ferdg en film med Colin Firth, og så er det nattan!

-Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!