02.12.2008

Desember, endelig!

Ja, da er det endelig desember. Flax Julekalender og Blåfjell er innmari koselig. Ellers er det frykelig mye å gjøre, og jeg orker ikke gjøre noe av det. Ja, jeg er dum, jeg vet det! Men jeg orker bare ikke. Til i morra burde jeg ha gjort ferdig gymprosjektet, lest til mntlig høring og lært mer om kåseri. Klarer jeg det? Nei. Sitter og blogger jeg. FY!
I dag har jeg vært hos Andreas og kost på hamstrene hans, Bønna og Mamma-Bjørn. De er kjempesøte og morsomme ^^ Jeg liker dem ille godt. Har også spilt Guitar Hero med trommer, det er morro! Veldig vanskelig, men morro. Hehe. Nå har jeg egentlig ikke tid til mer. I morra er første dag på jobben, det blir spennende - og litt skummelt! Forteller mer når jeg kommer hjem i morra kveld.

- Anniken

1 kommentar:

  1. Hei Anniken! Så ille fin sånn header(?!) du har:D
    kom i sikkelig stemmning av den;D

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!