28.02.2009

Ball!

Nå er det lenge siden jeg har blogga, men det er fordi det har vært sinnsykt mye å gjøre de siste dagene Onsdagen gikk bort til frsørtime og lekser. Tordag dro jeg til Oslo rett etter skolen og på utdanningsmessa. Ble ikke noe klokere av den grunn. Ble egentlig bare enda mer usikker. Jeg misunner alle som vet hva de skal gjøre neste år, dere er så hedige!! I går var det tid for ball, og det var koselig. Rett hjem etter skolen og i dusjen, før Therese brukte laaang tid på å ordne meg. Linn-Anett kom til meg litt før ballet, og seinere kjørte pappa oss til City, hvor ballet var. Alle var så fine, og det ble en vellykket kveld! Dessuten kom Thea helt fra Halden, og det var utrolig koselig.
Nå sitter jeg hjemme. Har nettopp vasket badet og har så smått begynt å pakke, og det er vanskelig! Klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal ha med meg. Må pakke så lite som mulig, det har jeg hvertfall bestemt meg for. Også må jeg finne ut om jeg skal ta veske eller sekk som håndbagasje på flyet! Dette blir ikke lett. Etterpå skal jeg til Sverige med Linn, Marlene og Annette. Det blir nok koselig! Nå skal jeg pakke videre. I MORRA ER DET YORK!!!

1 kommentar:

  1. Så nydelig kjole du har, Anniken!
    Ha en GOOOD tur til York! Kos deg masse!

    -Karoline <3

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!