10.02.2009

Ja, da var det tirsdag, og bare tre dager igjen før det er ferie! Hurra, det er så herlig! Jeg gleder meg til å slappe av og være med venner, og ikke minst til barneTV-festen med Fredrikstad-russen på Hawk. Det blir stas! Må bare finne ut hva jeg skal ha på meg først! Kanskje jeg skal gå for Pernille eller Flode? Det er ikke godt å si. Resten av planene for vinterferien er slalåm med Marlene også skal jeg vel være litt med kjæresten min. Ellers er det heller ikke lenge til York-tur (18 dager til vi drar!!!) og russeball! Jeg gleder meg til begge deler jeg! Bare det at jeg ikke klarer å finne ballkjole. Og alle virker veldig klare. Jeg må få Linn og mamma til å hjelpe meg til helgen! Vil jo være fin som alle de andre jeg og. Også har jeg lyst på en lang en. Uten at det blir for dyrt. Noen tips for hvor jeg kan få tak i noe rimelig?

Nå skal jeg snart kjempe meg ut i snøværet og bort til butikken hvor jeg skal kjøpe mange appelsiner og kiwier før jeg kryper tilbake i senga for å jobbe med særemne-fremføring. Hurra. Men i kveld er det Desperate Housewives, så jeg klarer meg nok, skal dere se!

4 kommentarer:

  1. Anonym11.2.09

    Fredrikstad-russen? :O Anniken da! Hahaha. Glemte gu Greåker? :( :O

    SvarSlett
  2. Anonym11.2.09

    Hahahaha. Selv om det ligger i Særp? Du er søt:P

    SvarSlett
  3. Anonym12.2.09

    HahahaxD Jeg vet ikke:S Hvis ikke jeg finner på noe GENIALT, så kommer jeg til å være kjedelig og ikke kle meg ut:(

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!