02.02.2009

Vekk med vinteren!

Kjære, vakre Karpathos, la meg besøke deg igjen!
Hvorfor MÅ alle snakke om sommer? Det gjør meg gal! Alle vil ha sommer. Butikker, campingplasser, fornøyelsesparker, at og alle vil ha sommer. Allikevel sitter vi her og piner oss selv med å titte på sommerbilder og sommerklær. Why? Når jeg ligger i solariumet for eksempel, det eneste jeg tenker på er sol, varme, sommer og Hellas. Så slår den gyslige maskinen seg av og jeg er tilbake i kalde, våte, sørpete Norge. Hurra!!! Herregud, jeg tror faktisk ikke jeg har mislikt vinteren så mye som jeg gjør nå i år. Det er rett og slett til å grine av. Det er enten glatt og isende kaldt ute, eller så er det vått og blåsete ute. Det er mørkt når jeg går til skolen, det er mørkt når jeg kommer hjem fra skolen. Jeg finner ingenting positivt med vinteren her på Østlandet.
Jeg kjøpte mitt første sommerplagg på lørdag, trenger jeg si mer? Jeg gleder meg til vår, sommer, sol, festing, pumps, kjoler, strender, bading og Hellas. Sommeren 2009 skal nytes så til de grader! JA!

3 kommentarer:

  1. Savner sommeren jeg også:)
    Hadde vært kjempemoro i NYC, men til året skal jeg faktisk til Halden, av alle steder, men den ene terminen er i England da :) Får i det minste reist LITT :P Ble ikke noe tur i vinterferien likevel..

    SvarSlett
  2. Skal studere internasjonal kommunikasjon, og den ene terminen må være i et engelsktalende land, så tenkte litt på London :)

    SvarSlett
  3. Anonym2.2.09

    Huff.. Ja, jeg skjønner hva du mener. Fikk veldig lyst på sommeren nå, og jeg liker ikke sommer engang:P

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!