02.02.2009

Gossip Girl? Ja takk!

Ed Westwick er min nye helt. Jada, kjæresten min er fremdeles den nydeligste i verden, men Chuck Bass er og blir likevel den kjekkeste av fiktive/oppdiktede figurer i min egen lille TV-serie-verden. Jeg har blitt sjarmert og snurra rundt lillefingeren hans og det som er. Han er kjekk! Vet Andreas ikke blir fornærmet av dette så da er det greit. GossipGirl er min nye favoritt (eller ganske likt med SatC da) og jeg erklærer meg stolt som avhengig! Er halvveis i sesong 1 nå, og det er spennende! Hoho, nå skal jeg se på en episode til før jeg skal øve litt på den fantastiske matteprøva vi har i morra. Ikke like 'Hoho!'...




2 kommentarer:

  1. Anonym3.2.09

    Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg har Chuck. Noen ganger så elsker jeg han, men brått så hater jeg han:P

    Svar: Aww, tusen takk. Jeg skulle gjerne laget header til deg, men jeg tør ikke.. hahah. Jeg blir aldri fornøyd selv, så:P

    SvarSlett
  2. Det er rart det der med Chuck ass. Den kvinnediskriminerende bastarden, som prøver å voldta x-antall jenter i serien, og så fort han forelsker seg, elsker seerne ham! Usunt:P

    Jeg liker ham selv, så... Paradoksalt nok.., men han har noen killer kommentarer da:D

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!