04.02.2009

Syk.

Nå har ikke jeg vært dårlig siden jeg dro til NYC. Nå sitter jeg har hos mrmor med kvalmen i halsen og er helt ør i hodet. Har sovet halvannen time i natt, ellers har jeg omtrent bare kastet opp. Det er ikke gøy. Er det noe jeg hater så er det å kaste opp. Det er virkelig noe av det verste i verden. Også akkurat i dag. Det var prevensjonssjef-kåring på skolen, fremføring i naturfag også skulle jeg, Linn og Karine egentlig lage ferdig dansen vår i gymmen. Blæ. ikke festlig. Jeg blir alltid syk på feil tidspunkt har jeg funnet ut.

Men deilig å være her hos mormor. Ho passer på meg og steller og styrer. Nå har ho dratt til butikken for å kjøpe saltstenger. Nå skal jeg ta meg et deilig varmt karbad, og så bærer det vel hjem i løp av ettermiddag. I kveld er det GossipGirl og Ugly Betty som gjelder, også er det senga. Bli frisk!!!

1 kommentar:

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!