23.02.2009

Russ 2009? Åjaaa!

Nå er det lenge siden jeg har blogget, men nå som ferien er over skal blogginga komme igang igjen. I dag var det tilbake på skolen. Og vet dere hva? Vi fikk russeklærne i dag :D Jeg er i himmelen. Jeg elsker alt. Spesielt joggedressen, den er himmelsk. Jeg fikk alle varene jeg hadde bestilt, russekort, russelue, t-skjerte, flagg, strykemerker, og alt var bare fryd og gammen. Til og med russebuksa sitter som et skudd! Herlig sier jeg bare. skal legge ut noen bilder av klærne etterpå. Jeg gleder meg! Om to måneder er det i gang, og jeg gleder meg som et lite barn, merker jeg! Dette blir så bra!!

Nå skal jeg legge meg i badekaret og drømme meg bort noen timer, før det blir TV-titting og russeklær-bilder en eller annen gang i løp av kvelden!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!