08.02.2009

Jeg vil.

- Jeg vil ha lappen.
- Jeg vil bli frisk.
- Jeg vil ha min egen bil.
- Jeg vil ha ferie.
- Jeg vil ha sommer, sol og fri.
- Jeg vil ha Gossip Girl Sesong 2 NÅ!
- Jeg vil jobbe og tjene penger.
- Jeg vil finne ut om jeg skal til New York eller ikke.
- Jeg vil ha lappen.
- Jeg vil til London, Hellas og USA.
- Jeg vil være med mammaen min på morsdagen.
- Jeg vil ha tilbake kjære, vakre Pontus.
- Jeg vil ha lappen.
- Jeg vil ha brownies og melk.
- Jeg vil ha Ed Westwick! (You know what I mean.)
- Jeg vil sove.
- Jeg vil være et annet sted enn akkurat her.

Det er mye jeg vil, men ikke klarer å gjøre noe med. Der har du meg. Håpløs.

1 kommentar:

  1. Får til mye av det her du ;) Hvis jeg klarte lappen, klarer ALLE lappen! hehe:P Kjøpte meg en liten svart peugeot:) Akkurat passe stor til meg :)
    Du var forresten råstilig på mafiafesten :D
    <3

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!