12.02.2009

YORK!!!

Nå er jeg hjemme igjen. Vært på skolen til nå. Satt og jobba med boka mi (som for øvrig nesten er helt ferdig) frem til seks, for da skulle det være foreldremøte angående York-turen! Jeg gleder meg sånn! I dag er det bare 17 dager til vi drar! Det blir så utrolig bra! Føler at mediaklassene har blitt en skikkelig sammensveisa gjeng, så det kommer til å bli en veldig bra tur. Møtet var koselig, vi spiste pizza (eller pitsa, som Karine og jeg har funnet ut at det skrives på norsk xD), kaker og kanelboller. Ved siden av var det kaffe og saft. Fikk helt barneskoleminner jeg, akkurat sånne møter vi hadde på barneskolen! Etterhvert var det loddtrekning, og jeg vant NRK-t-skjorte, det var stas. Henrik ble litt missunnelig, men han klarer seg vel. Alt i alt, en veldig koselig kveld.
Ellers ble jeg ferdig fremføring av særemnet i dag, og det gikk overraskende nok BRA! Jeg kunne nesten alt og fikk nesten ingen hosteanfall. Veldig deilig å være ferdig. Nå har jeg tenkt til å dusje før jeg skal legge meg. I morra er det vinterferie!!! Da skal Linn være med til Ski, og vi skal drikke vin og finne ballkjole! Hurra. Gleder meg, lenge siden jeg har vært med Linn-min.

Jeg har lovt Linn-Anett å fortelle om mange av våre morsomme utsagn og ja..dumme ting vi har sagt gjennom tidene, men det tror jeg vi tar i et seinere innlegg! Nå gleder jeg meg først og fremst til vinterferie, russeball og YORK!!!
York ser herlig ut!! Gleder meg!

1 kommentar:

  1. Skal du til York?! Der er det kjempe koselig! Jeg lengter så ille tilbake dit jeg... Søte Heartbeat-stedet (Med hjartet på rette staden) og alt. Du får ha en fin tur, om 17 dager:P

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!