05.02.2009

Temafester?

Jeg er syk enda... Åååh, det er så kjedelig. Men i morra skal jeg på skolen, enten jeg vil eller ikke. Hehe. Nå ligger jeg i senga og ser på SatC. Nettopp ferdig med å vaske rommet og badet. Jeg var så rastløs at jeg fant ut at jeg måtte gjøre noe, derfor fant jeg ut at jeg like greit kunne gjøre noe nyttig. Det er så utrolig deilig med rent og pent rom, og ikke minst rent sengetøy! Jeg kommer til å sove godt i natt.

Men jeg har et problem. I morra er det kåringsfest med Glemmen-russen på Hawk. Det blir sikkert bra det, men tema er MAFIA! Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Noen ideer? Jeg rekker mest sannsynlig ikke å kjøpe noe nytt heller, siden jeg skal rett til Linn-Anett etter skolen i morra, siden det er der jeg skal ordne meg. Det er et stort problem!!! Må nok endevende skapet mitt i kveld og se om jeg finner noe.Jeg har jo lyst til å gjennomføre stilen så godt det lar seg gjøres. Og ikke nok med det, men i vinterferien skal det være fellesfest for russen, og da er tema BARNE-TV! Så nå er det bare å få fantasien i gang, frøken Hemstad! (PS: Tips tas mer enn gjerne i mot!)

2 kommentarer:

  1. Tro det eller ei, men nille har fått masse kostymer. Jeg skal på den temafesten hvor vi skal kle oss ut som en fra barnetv. Jeg valgte å være simba :P Haha!
    mafia var da et vanskelig tema :O Håper du føler deg bedre! :D

    SvarSlett
  2. Mafia er jo et kjempe digg tema da! Tenk Chicago-filmen, der er det massevis av klær og frisyrer. Mørke silkekjoler, fuskepels, fjær i håret og røde lepper er noe av det jeg tenker på i alle fall. H&M skal ha en Chanel-kopi, noe tilsvarende av de som blir brukt i Chicago:)

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!