24.02.2009

Russefeber/reisefeber



Da kom noen bilder av russeklærne. Dette er ikke alle jeg har bestilt, men en god del av dem. Ved siden av det det er bilder av her bestilte jeg en småtingpakke, strykesett og bokstaver jeg skal styrke på seinere. Har dessuten fått russekort, men de får dere ikke se før seinere. Er hvertfall veldig fornøyd med fangsten min!
Nå er det så mye jeg gleder meg til fremover! Bare se her: På torsdag, Oslo med mamma før russerevy på Ski. På fredag, russeball med hele gjengen + Thea som tar turen fra Halden! Gleder meg! På lørdag, pakke og handle inn siste resten, siden.. på søndag, reiser til York med 3.trinn media på Glemmen! Ååå, som jeg gleder meg! har helt reisefeber nå, det blir så utrolig bra! Lenge siden jeg har hatt så mye bra å se frem til! Hektisk, men flott uke.
Nå skal jeg opp og hente meg en kokosbolle før TV'en med Charterfeber, Desperate Housewives og SatC kaller! Kanskje det kommer et innlegg litt seinere i kveld!

2 kommentarer:

  1. Anonym25.2.09

    Vi har lik t-shorte :D

    SvarSlett
  2. Skal se om jeg kan raske sammen noen bilder:) Snill du er <3¨
    Kos deg masse på ball ikveld;)

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!