08.02.2009

Søndagsyk.

Ja, da var det søndag igjen. Satt inne hele dagen i går, for jeg har klart å bli syk IGJEN! Det er så kjedelig. Tror jeg er på grensa til influensa (haha, det rima), så skal gjøre minst mulig i dag. Det dunker i hodet og verker i kroppen. Vurderer å begynne på fremføringen av særemnet, men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg ikke til å gjøre det. Nå er jeg nettopp ferdig med Gossip Girl Sesong 1, og jeg vil se mer! Det er jo så utrolig bra serie at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Også er jo Ed med der da. Serr, han er herlig! Har omtrent ikke tenkt på annet de siste dagene!
Fredagen var bra, var kjempemoro å få ut litt danselopper, alt for lenge siden sist. Nå ser jeg bare frem til denne uken er over, for da er det endelig vinterferie, det skal bli så utrolig deilig. Åååå, som jeg gleder meg! Nå tenkte jeg jeg skulle gå meg en liten tur og få lufta kroppen. Sitte inne hele helgen er ikke bra..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!