09.02.2009

Kuldegrader og C-vitaminer.

Nå sitter jeg her og koser meg med dagens C-vitaminer i form av brusetabletter i vann. Mmm, så godt. Nei, det er ikke godt, men det må ned om jeg skal ha noen mulighet til å bli frisk. Og det trenger jeg sårt nå. Det er tross alt bare en uke igjen før vinterferien er her og freden kan senke seg. Nå må jeg bare stå på så godt det lar seg gjøres. Akkurat nå sitter jeg og leser på naturfag-fremføring jeg skal ha i morra med Linn-Anett, før jeg skal begynne så smått på fremføringa av særemnet mitt. Gosh, at noe kan være så kjedelig, sier jeg bare.

Ellers har det vært en herlig (les: jævlig) mandag. Var lenge på skolen i dag og gjorde ferdig dansen vi skal fremføre i gymmen på onsdag. Jeg har snørra og sutra i hele dag, og det gjør jeg vel for så vidt ennå. Bare at nå er jeg i fred på rommet mitt, så nå plager det ingen andre enn meg selv (og dere da). Jeg må jo si at det er et herlig vær nå. Lenge siden jeg har sett så mye snø her i Fredrikstad, det er jo herlig. Hvitt og pent og skyfri himmel med strålende sol. Det er vinter, det! I dag begynte dessuten en liten alarm å ringe oppe i hodet mitt. Til fredagen er det bare to uker til russeballet! Og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg! Må.Finne.Kjole!!!!

Vel, jeg får komme meg tilbake til fremføringene mine.. Selv om jeg aller helst skulle hatt sommerferie med en gjeng Upper East Siders...
Det ser leit ut, ikke sant? Kald hvitvin og Chuck Bass i stråhatt. *sukk*

5 kommentarer:

  1. Anonym9.2.09

    Nei, jeg vet:D Hihi
    Jeg betalte 700 kroner :( dyrt, men sikkert verdt det :D

    SvarSlett
  2. Æh, sltier med ballkjole selv. Orker liksom ikke bruke 800 kroner på å leie nå rett før York :O

    SvarSlett
  3. Eneste jeg har hørt snakke om å leie, er Carina egentlig! Jeg prøvde å få henne fra det, for jeg vil ikke være den eneste som kommer i en kjole jeg har fra før xD Haha.

    SvarSlett
  4. Lengter til sol og sommer...
    God bedring!

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!