11.02.2009

Glatt!!!

Det er glatt ute! Det er det første jeg vil si. Hehe. Har nettopp kommet hjem fra skolen. Ja, skolen. Har sittet der og laget ferdig presentasjonen min til i morra sammen med Henrik og Skolt. Det var faktisk veldig hyggelig. Da gymmen var ferdig gikk vi på Rema og kjøpte mat. Dere skulle sett meg da vi skulle tilbake. Vi må over ei bru over hovedveien for å komme tilbake til skolen, og den var glatt og bratt. Jeg hadde på meg mine brune støvletter som er superglatte under. Da vi skulle nedover grep jeg like greit tak i armen til Henrik og begynte å skli nedover, så nesten ut som jeg sto på Ski. Henrik måtte til slutt løpe etter meg for å ikke tryne. Det var garantert dagens!

Eller har jeg og Linn-Anett hatt fremføring i naturfagen i dag, og det gikk faktisk veldig bra. Seinere hadde vi fremføring av dansen vår, og vi jentene var først! Skummelt, og vi gjorde litt feil, men vi fikk opp stemninga da! Ille morro! Nå er det bare to dager igjen på skolen før det er FERIE! Det blir så herlig. Nå skal jeg ofrtsette med fremføringa mi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!