31.01.2009

Helg....

Nå er helgen her. Er i Ski hos mamma nå. Marlene var med hjem i går, så vi kjørte innover. Dumme ho, jeg vil også være flink og ha lappen. Huff. Vi tok en tur på storsentret og titta litt, kjøpte meg en nydelig kjole på GinaTricot. Etterpå tok vi sol. Da vi kom hjem så vi på en film, før vi fant ut at vi var trott og gikk og la oss rundt ett. Sov helt til tolv, noe som var veldig deilig!

Idag har jeg ikke gjort noe spesielt. Bare sitti og tenkt og tenkt og tenkt. Snakka litt med mamma om NYC til høsten, og hun syns jeg skal dra hvis det er det jeg har lyst til. Så det er fint å ha hennes samtykke på det punktet. Det er verre med lappen. Der sier ho ingenting. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke lyst i det hele tatt til å begynne på kjøreskole, men jeg føler at jeg MÅ! Blir så sliten av å gå rundt og tenke på det der, it drives me mad!

1 kommentar:

  1. Takk:D Før du vet ordet av det kommer jeg og besøker deg ;)

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!