04.01.2009

Back to reality.

Gosh, ferien er over alt. Disse to ukene har gått fort. Nå er kjæresten min endelig hjemme igjen, det var deilig å se han igjen. Har savna han veldig! Han kom hit på fredag og dro for to timer siden. Jeg fikk en gledelig nyhet i dag. Jeg trodde nemlig skolen begynte å dag, men så feil kan man ta! Skolen begynner på tirsdag :D Så da kan jeg sove lenge en natt til.
Nå skal jeg snart hjem til Fredrikstad og hverdagen igjen. Det kommer til å bli veldig rart å komme hjem uten at Pontus er der. Er spent på hvordan jeg tar det. Fra tirsdag av er det tilbake til hverdagen med lekser, skole og jobb. Det skal bli uvant, det kan jeg si deg. Nå skal jeg pakke, spise middag med mammaen min og dra hjem.
Og vet dere hva? Mamma drar til NYC til lørdag :O Dumme dama. Men ho har lovt å kjøpe støvletter og UGGs til meg, så da er det i orden. Selv om jeg aller helst vil være med selv. Hehe!

-Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!