11.01.2009

Kino!

Nå har jeg vært på kino med Annette og Marlene, vi så Død Snø. Den var helt ok, men litt for mye blod for min del. Har egentlig sett en del gode filmer på kino i det siste, som Max Manus og Australia. Veldig bra filmer begge to, som jeg vil anbefale, begge to!

Uansett.. Før filmen satt vi på Verdensspeilet en times tid og skravla. Det var hyggelig. Ellers har det vært en rolig søndag, jeg har prøvd å gjøre litt mattelekser, men jeg skjønner ingenting, så får lære det på skolen i morra. I morra slutter jeg elleve, så da skal jeg hjem og gjøre lekser, også drar jeg til Linn. Skal sove hos ho! Det blir ille kost, lenge siden jeg har vært med ho! Nå gidder jeg ikke skrive mer, siden jeg er veldig trøtt. Skal forresten treffe Ingrid neste helg, skal finne ut om det blir en liten Londontur på oss, ho har funnet veldig bra priser! Iiiih, London!
God natt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!