09.01.2009

Kost, kost, kost!

Dette har vært en koselig kveld. Kom nettopp hjem fra Gamlebyen, hvor jeg har vært på Peppes med Henrik, Henrik, Linn-Anett, Karine og Linn-Therese. Vi har spist pizza og Oreo Dream. Det var veldig hyggelig! Vi satt og skravla og spiste i fire og en halv time! Mediabarn er sære, det kom fram nok en gang av alle våre merkelige samtaleemner. Og jeg liker det!! Lenge siden jeg har kost meg så mye. Var deilig å le så mye, det er alt for lenge siden sist.

Nå sitter jeg hjemme og gleder meg over at jeg kan sove leeenge i morra! Det er så deilig. I morra kan det hende jeg skal på byen eller på fest på Gressvik, men må nesten se det an litt. Vet ikke om jeg orker ennå. Traff forresten Linn på Peppes, var hyggelig! Vi skal være sammen til uka, det gleder jeg meg til. Nå skriver jeg dårlig, for jeg er trøtt, så er like greit å gå og legge seg, tenker jeg! God natt og god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!