26.01.2009

Kjærlighet og lunken konto.

Vi har fine neser, har vi ikke?




Kjæresten min er nydelig, sånn er det bare!
Noen bilder fra gårsdagen! Det ble ikke så mange, siden kamera mitt er utrolig dårlig! Må få kjøpt meg et nytt, så snart jeg har råd. Og det er et evig problem. Penger, penger, penger. Eller som ABBA ville sagt det: Money, money, money! Det er så mye som skal betales nå at jeg blir helt stressa. Orker ikke ramse opp en gang. Så jeg må virkelig skjerpe inn på shoppinga. Eneste jeg MÅ ha er ballkjole og nye sko til det. Ellers ingenting. Må spare. Derfor er det jo perfekt at jeg nå har blitt avhengig av solarium. Det er bare dunt, farlig og dyrt. Men klarer jeg å holde meg unna? NEI! Dette lover ikke godt for min stakkars konto.

Idag har jeg ikke gjort noe. Skulle egentlig være flink og gå tur og rydde rommet. Vet du hvor jeg endte opp? I sofaen med is og SatC, siden jeg brått hadde huset for meg selv. Det er bare ikke til å unngå. Jeg var sliten, trøtt og småsur. Da er ingenting bedre enn SatC. That's it! Nå skal jeg finne ut hva jeg skal ha på meg i morra, også kaller loppekassa med masse puter og dyner!


3 kommentarer:

  1. Jakken er soo lovely! (Y) Men du var heldig da. Du fikk den for 200 kroner!! Sykt!

    Ah, ho mamma vet du. Klarer ikke å stå opp om morgenen med mindre Arne er hjemme. Men han var ute av huset 5 på morran, så da var vi dømt til å komme forsent!

    Ser du på gossip girl? :--D!!!
    Hva syntes du om sesong 2 så langt da? Morsomt at du du sier du satt med det til langt på natt. Skjønner deg jeg. Gjør det selv ;D
    Søker og søker om hva som vil skje videre. Mihi! :--D

    SvarSlett
  2. Ahh, dere er så søte :D <3



    - www.rcutie.blogg.no

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!