15.01.2009

Skoletter og brownies.

Nå er antrekk til i morra endelig klart, noe jeg liker veldig godt! Er godt fornøyd med resultatet og skal prøve å få lagt ut et bilde av det snart. Nå har jeg så mye å gjøre, så gidder ikke ta det på meg akkurat nå. Hehe. Det blir hvertfall kjole fre Vero Moda, skoletter fra DNA og strømper. Syns alt ble fint sammen, eneste som er er det at det kan bli litt kaldt. Men drar på meg boblejakka, så da blir det nok bra! Gleder meg, må bare finne et sted å legge fra meg bagen min.

Akkurat nå har jeg så utrolig lyst på brownies og melk. Magen knurrer etter det. Har bestemt at det skal jeg og Andreas lage når vi våkner lørdag morra hjemme i Ski! Og jeg skal spise så mye at jeg får vondt i magen!

Nå skal jeg gå og pakke ferdig for helgen, spise kveldsmat og legge meg. Hurra! I morra blir en skikkelig stressedag! Huffhuff, håper det går og at jeg rekker alt som skal rekkes, hvis ikke ligger jeg tynt an.



1 kommentar:

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!