21.01.2009

Change, hope and progress!

I går var jeg hos mormor og bestefar, og det var derfor det ikke ble noe blogging i går. Har det alltid så koselig hos dem. Masse mat og kaffe og godteri. Sove lenge og bli kjørt på skolen. Meget behagelig. Vi (som resten av hele verden) satt i TV-kroken og fikk med oss innsettelsesermonien av Barack Obama! GRATULERER! Jeg syns det er kjempeflott at det endelig er en mørkhudet som er president i USA, og jeg er veldig spent på jobben han kommer til å gjøre.

Akkurat nå sitter jeg og hører på gamle slagere på Youtube som Truly, madly, deeply og I wanna dance with somebody og No Tomorrow. Mange flere også, men orker ikke ramse dem opp. Dukker i hvert fall opp en hel haug med minner for hver sang jeg finner. Helt herlig. Om ti minutter begynner Gossip Girl, og etter det er det tid for Ugly Betty, så dette blir en innholdsrik kveld! Skal kose meg med Sørlandschips og godteri. Vet det er dumt, men jeg klarer ikke la være. Begynner ikke før ett i morra heller, siden det er åpen skole, så det blir nok noen filmer og litt SatC, siden jeg har startet serien på nytt igjen.


2 kommentarer:

  1. Ja, der gikk jeg nok glipp av noe i går.. Visste at Obama ble president i går, men fikk ikke med meg at det gikk så mye på TV om det.. Auch. Jeg som fulgte slavisk med på valgkampen! Føler meg dum nå:p

    SvarSlett
  2. Surt å gå glipp av en slik historisk begivenhet da!:p Hehe

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!