28.01.2009

New York, New York?

Nå sitter jeg og ser på Ugly Betty. Det er alltid koselig. I dag klarte jeg å forsove meg, siden jejg var dum og satt og så på Gossip Girl til langt på natt i går. Da blir det rett og slett umulig å stå opp. Skolen i dag gikk tregt, norsk og naturfag er så kjedelig. sliter uansett med boka til særemnet. Noen som har noen ideer til tegninger/bilder/illustrasjoner til temaet teater?

Anyway, jeg begynner å bli ganske sikker på hva jeg vil gjøre neste år. Linn-Anett kom og prata med meg i går. Hun har titta på Gateway College som har norske tremåneders-studier i New York og flere andre byer. Vi har n funnet ut at vi har skikkelig lyst til å gå tre måneders skole i USA! Mennskerettigheter og filosofi. Det virker utrolig spennende, og tenk da! TRE MÅNEDER I NEW YORK CITY! Jeg blir helt skjelven av tanken. Jeg og Linn har titta litt på bomuligheter der nede, og funnet noe helt perfekt i Little Italy. JEG VIL, JEG VIL! Åååå. Jeg har blitt helt forelska i den byen etter turen dit i påskeferien. Men før jeg kan bestemme meg i det hele tatt må jeg snakke med mamma. Det er mye som tenkes ut, og for tiden flyr det omtrent en million spørsmål oppe i hodet mitt. Kommer jeg til å klare noe sånt? Klare meg alene? Jeg har virkelig ikke peiling. Så denne helgen skal brukes til å sette meg ned og snakke med mamma; om fremtiden og om....lappen.

Den må jeg begynne på. Skal mest sannsynlig ned på kjøreskolen neste uke, må bare få mamma til å psyke meg opp. Jeg har helt sperre. Er jeg den eneste som stresser med lappen, eller hva? Nå skal jeg fortsette å dagdrømme om New York og titte på noen hoteller i Hellas før jeg skal legge meg TIDLIG!


2 kommentarer:

  1. Hei!

    Har sett selv på det å studere i New York med den samme skolen! hehe... Tror du ville klart det fint:)

    SvarSlett
  2. Anonym31.1.09

    Oh, jeg hadde også norsk og naturfag i dag:)

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!