13.01.2009

Sko, klær og så altfor lite penger.

Lenge siden jeg har blogga, men dette er en hektisk uke.

Hurra, nå har jeg funnet klær til russe-kickoffet! Er så fornøyd! Fant en nydelig svart kjole på salg på Vero Moda, betalte bare 150. Siden jeg fant så billig kjole, fant jeg ut at jeg skal unne meg (nok) et par nye sko. Jeg var i Østfoldhallen i stad, siden jeg skulle signere kontrakt på jobben. Jeg klarte selvfølgelig ikke holde meg unna DNA, noe jeg burde gjort. Der var DE nydelige skoene. Jeg falt for dem på null sekunder. Bare av å se på dem skjønte jeg at dem hørte til på beina mine. Jeg prøvde dem til og med FØR jeg sjekka prisen! Nydelig skoletter med akkurat passe hæl og en liten v-utringning på siden. Herlige! Så titta jeg på prisen. 399,-, som ikke på noen måte er ille. Men, siden jeg har altfor liten penger for tiden, så har jeg holdt dem av til torsdag. Må nok desverre ha dem for det! Da jeg kom ned til Torvbyen sjekka jeg skoa der og, der kosta de 499,-. Så jeg håper jeg ikke har bomma på prisen med 100,- for det er mye penger for meg. Anyway, har hvertfall funnet antrekket mitt, så det er deilig å ha dette ute av hodet.

Nå sitter jeg hjemme og gjør ingenting. Orker rett og slett ikke. Etterpå er det Desperate Housewives, og inntil det begynner skal jeg ikke gjøre noe. I morra blir det nemlig en lang dag. Skal først være på skolen til tre, og så rett inn til Lillestrøm hvor jeg skal på den utdanningsmessa. Jeg håper noe fantastisk dukker opp, og at jeg bestemmer meg for å studere det neste år (noe som ikke skjer...). Men blir sikkert spennende. Skal kjøre med Skolt innover, det blir nok like morro som alltid.

Nå skal jeg pakke gymtøyet også fortsette å gjøre ingenting!

1 kommentar:

  1. Jeg skal også til Lillestrøm imorgen, så kanskje vi sees :)

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!