10.01.2009

Hjemmekveld.

Jeg ble hjemme i kveld jeg. Orker ikke dra ut, har nesten ikke penger heller, så det er egentlig like greit. Får holde meg til fredag, for da er det russe-kickoff! Det blir sikkert bra. Skal til Oslo og se på Vi menn før vi skal på Gabler. Jeg var litt negativ i starten, siden jeg ikke har veldig lyst til å sitte fyllesjuk på bussen hjem. Derfor fikk jeg en god ide. Huset vårt i Ski står, siden mamma og Michael nå er i NYC. Da kan jo jeg og Andreas bare dra rett dit fra Oslo og sove der til lørdag. Bare en liten togtur. Så da gleder jeg meg litt mer. Må bare finne ut hva jeg skal ha på meg, noe som alltid er et problem. Får håpe det blir en morsom busstur innover!
I morra skal jeg sørge for at blir en litt mer innholdsrik dag. I dag har jeg bare sittet inne og hørt på musikk og sett på Desperate Housewives. Syns det har vært helt herlig. Bare slappa av og kost meg. I morra skal jeg gjøre ferdig naturfag - og mattelekser, og gå meg en laang tur (hvis været holder). På kvelden skal jeg på kino med Marlene, vi skal se Død snø! Det gleder jeg meg til. Kan hende vi tar en matbit eller noe i samme slengen, ser det an litt. Skal i hvert fall bli hyggelig, siden det er lenge siden jeg har sett ho og fått vært sammen med ho.

Nå sitter jeg og hører på The Killers, som er yndlingsbandet for tiden. Mye rock jeg liker der altså! Lasta ned alt jeg kommer over. Sitter også og titter på hoteller i London og i Hellas. Snakka litt med Ingrid på Facebook, og vi vurderer kanskje en liten helg i London i vinterferien. Hadde vært kost hvis vi fikk til noe sånt! Jeg savner London så det gjør vondt. Hellas blir det til sommeren med Andreas, så jeg leter etter noe billig og hyggelig. Vi har bestemt oss for hvertfall en uke i Hellas i sommer. Når jeg er inne på reise, så er det i morgen bare syv uker til media 3.klasse reiser til York! Det skal bli så utrolig morro! Gleder meg sånn!

Nå tenkte jeg at jeg skulle sette meg foran TV'en igjen og se på SatC - The movie, siden det er altfor lenge siden sist. Er så veldig glad i den filmen, så må nok se den i kveld. Skal også spise masse godteri, siden jeg fra i morra av skal prøve å bli litt sunnere! Ønsk meg lykke til med det. God lørdagskveld!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!