07.01.2009

Sliten.

Jaja. Nå har jeg nesten begynt å komme inn i skolemodus og det er ikke bra. Hele denne uka har jeg vært fullstendig utafor. Sur og grinete og fæl å ha med å gjøre. Blir irritert på meg selv, men jeg blir sånn når jeg får for lite søvn. Sånn er det bare. Så nå sitter jeg for meg selv og surmuler. Merker at jeg savner å jobbe. Så får vel ringe sjefen snart og høre om dem trenger meg. Har sendt en melding alt, men har ikke hørt noe. Så må bite tenna sammen og ringe vel. Jeg hater nemlig telefoner jeg, skjønner dere. Blir helt nervøs av det.

Er nemlig mye jeg blir nervøs av. For eksempel heiser. Og jeg blir nervøs når jeg øvelseskjører. Er alltid nervøs på prøver og fremføringer. Blir nervøs i mørket. Jeg er rett og slett et lite nervevrak, noe jeg ikke har innsett før nå. Det er slitsomt. Blir helt tussete av meg selv. Skulle virkelig ønske jeg bare kunne tatt meg selv i nakken og roa meg ned. Men jeg klarer det ikke. Det er bare sånn jeg er. Jeg må leve med det.. Ååååå. Jeg har hvertfall noen ideer til ting som roer meg ned og det er dette her:



1) Duftlys ved badekaret er herlig. Da slapper jeg virkelig av. Luktene over her er herlige og kiler i nesen. Er fint å ha på rommet også, lukter godt og ser pent ut!

2) Fargerike drinker: De gjør meg glad, får meg til å slappe av og smaker godt. Og da mener jeg ikke at det nødvendigvis må være alkohol med i bildet! Men håper det blir noen sånne om ikke så altfor lenge.



3) En kveld med favorittseriene (for tiden Gossip Girl, SatC, Desperate Housewives og Ugly Betty). Dette hjelper alltid på meg, uansett humør og form. Bare å slenge seg på sofaen og kose seg noen timer. Det er deilig det.





Dette er tre små tips som hjelper meg i hverdagen. Det er viktig med noen små lyspunkt nå i vintermørket. Nr.3 har jeg faktisk tenkt til nå, så vi snakkes seinere!

-Anniken

2 kommentarer:

  1. Jeg er blodseriøs på London, så hadde vært kjempemoro om du ville bli med på å ta en tur :D :D
    Har savna den byen siden jeg dro derfra i august!

    SvarSlett
  2. Har faktisk funnet veldig (!) billige flybiletter til London i vinterferien. 431kr per person tur/retur :D

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!