01.01.2009

Nytt år, nye muligheter.

Vel, da er 2009 i gang. Nytt år gir som alle vet nye muligheter. 2009 blir et spennende år for meg, det er jeg sikker på. Det er siste semester på videregående, det er russetid, vi skal til York med skolen, vi skal bestemme oss for hva vi skal gjøre neste år. Dette er bare noe. Det jeg har bestemt meg for å prioritere i år er:
- Jobb
- Skole
- Venner
- Familie
- Meg

Det er disse punktene jeg vil legge vekt på når jeg skal planlegge det viktig året jeg har foran meg. De fem punktene nevnt over er viktige for at jeg skal få det bra, og fra at jeg skal være lykkelig. De er rett og slett hjørnesteinene i livet mitt, og rives en av dem bort, raser mye. Et eksempel på dette er jo Pontus, hunden min som nå er borte. Det er tungt, og det kommer til å være tungt en stund, men jeg må jobbe for å få bygd opp den lille delen som har rast. Det skal jeg klare. Jeg vet ikke om jeg kommer til å klare å oppfylle disse punktene, men jeg skal søren meg prøve så godt jeg kan. Det er sikkert!
Godt nytt år!

- Anniken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!