10.01.2009

Bil?

Jeg må virkelig skjerpe meg. Må begynne å kjøre bil snart, jeg blir så sint på meg selv fordi jeg aldri kommer i gang. Det er bare det at jeg ikke tør. Jeg er helt syk på det punktet der. Er bare sånn jeg er. Men må bare ta meg selv i nakken og skjerpe meg VELDIG!
Grunnen til at dette tema kom opp nå er fordi jeg sitter her nede på rommet mitt i senga og klikker på PCen min. Så banker det på døra mi, og eg hører et lite "Hallo?" og døra går opp. Gjett hvem som står der. Thea! Thea Elders fra Halden! Jeg satt bare der i pysjen min og titta dumt på ho. Tok ti sekunder før jeg skjønte at ho faktisk sto der! Ble helt forvirra jeg. Så fikk jeg vite at ho hadde kjørt hit i sin nye bil sammen med faren sin, og når ho var i Fredrikstyad kunne hun like gjerne ta en tur innom meg for å plukke opp vottene sine som ho glemte hos meg på bursdagen min i november. Ho var ute og øvelseskjørte, siden ho har oppkjøring på tirsdag. Så det var veldig hyggelig at ho stakk innom en tur.

Men da jeg så Thea gå og sette seg i bilen og kjøre av gårde, fant jeg ut at det vil jeg og. Er bare det at jeg har en sånn tåpelig innstilling til å tro at jeg aldri kommer til å klare det. Så jeg er meget spent på hvordan dette her skal gå. Huff, huff.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!