25.01.2009

Ett herlig år!

Idag har jeg og kjæresten vært sammen i ett år! Det er en liten stund det, og jeg håper virkelig det blir et par til. Andreas er rett og slett herlig. Møtte han i byen i stad, og han hadde tatt på seg de fineste klærne sine og var bare utrolig nydelig. Han hadde til og med gave til meg, ble overraska! Fikk undertøy og genser ^^ Vi spiste på PizzaNini og jeg fikk lufta frustrasjonen min rundt øvelseskjøring og lappen. Ikke et veldig hyggelig tema, men var deilig å få lufta litt. Etterpå dro vi på kafeen vår og satt der og drakk kaffe og kakao. Det var ille kost se. Legger ut noen bilder seinere.

Ellers har jeg hatt en grei helg. På fredag sov jeg hos Linn, men først var vi sammen med Annette og Marlene. Vi dro og bowla i Sarpsborg, og det var utrolig morro! Altfor lenge siden jeg har gjort noe sånt. Det var i hvertfall veldig hyggelig, siden det er lenge siden vi hr vært sammen, vi fire. På lørdag dro jeg og Linn til byen og shoppa litt, og etter noen timer endte jeg opp med dette her:


Jakke fra BikBok, genser fra HM, skjerf fra Cubus, smykke fra HM, pudder og speil fra HM


Jakka er et drømmekjøp. Fikk den for 199,-, førpris 699,-. Jeg elsker salg! Nå har jeg tenkt til å legge meg snart. Er trøtt og sliten og i morra er det skole. I morra skal det være russemøte på skolen, så da håper jeg virkelig vi får vite mer om ballet og hva som skjer fremover. Kick-offet var nemlig ikke mye å skryte av.


En ting til jeg skal gjøre før jeg køyer; titte litt på turer til Hellas. Jeg og Andreas har bestemt oss. Vi skal bestille tur til Hellas i to uker i sommer, jeg må bare få bestemt meg for hvor! Det er så mange steder jeg vik oppleve. Men vi får se. Får snakke med far, han som har litt peiling.


Har dere noen steder å anbefale?


1 kommentar:

  1. Gratulerer med ett år! Koselig vet du! :--D
    Den jakka fra BikBok har jeg, og x)

    -K

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!