22.01.2009

Sove lenge.

Nå er jeg tilbake fra skolen. Sov lenge i dag og kosa meg hjemme med ordentlig frokost og SatC på TVen. Dusja og ordna meg. Rundt tolv dro jeg til byen og tok sol, noe som var veldig deilig. Er alltid fælt når solariumet slår seg av og det blir kaldt. Men nå skal jeg hvertfall få meg litt farge til russeballet. Etter solarium var det rett på skolen hvor jeg satt og jobba med boka mi til rundt syv. Begynner å bli ferdig nå, får bare håpe det blir bra nok.

Nå sitter jeg hjemme og ser på SatC igjen. Klarer ikke holde meg unna min kjære skoeske. Sitter også og titter litt på ballkjoler. Det er så utrolig mye fint, og jeg vil så gjerne finne en som er PERFEKT. Men det er vanskelig og dyrt. I morra skal jeg og Linn-Anett og Karine bort på Selbak og prøve ballkjoler på gøy. Det er ille morro.

Det er dessuten deilig at det er fredag i morra, og det betyr helg. Det eneste som er dumt er at det ikke finnes mye penger på kontoen akkurat nå, så da blir det ikke noe festing denne helgen. TRENGER PENGER! Vil shoppe, fant en nydelig jakke på BikBok i stad, 199 ,- koster den. Men har ikke råd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!