06.01.2009


Jeg har oppdaget en fantastisk butikk som selvfølgelig ikke finnes her i Norge, nemlig Topshop! Hørte om den på NetteNestea, som er en blogg, og sjekket ut butikkens nettside. Herregud, så mye fint! Skulle ønske jeg hadde masse penger akkurat nå, er så mye jeg har lyst på. Jeg har omtrent ingen penger. Har 500 kroner jeg skal leve på frem til neste torsdag, noe som ikke akkurat er veldig festlig. Ikke noe bankkort har jeg heller, siden det var ødelagt. Dette fikk jeg beskjed om sist jeg var i banken, og mitt kjære Visa-kort ble klippet i to foran øynene mine. Fikk beskjed om at et nytt kommer i posten om noen dager.


Og hvis du lurer, så er jeg på skolen nå. Jeg har bare ikke en dritt å gjøre. Tekst er virkelig så kjedelig, og i dag har jeg nesten ikke gjort noen ting. Sjekka ut nettbutikker, høyskoler og lignende. Skolen er kjipt. Huff, huff.


1 kommentar:

  1. håhåhå! Ikke la deg lure, Anniken! Det er første gang jeg trener på 4 uker! Desember var stress ;p

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!