05.01.2009

Verdens beste hund!

Her får dere se noen bilder av den nydelige hunden min. Pontus ble 13 år og to måneder gammel før han måtte til dyrlegen. Han hadde et fint og innholdsrikt liv med mange turer og ferier rundt om i landet. Han var en vakker dvergdachs som betydde mye for familien min. Det er rart at han ikke finnes lenger. Jeg venter hele tiden på at han skal komme løpende for å hilse på når jeg kommer hjem og sånt. Det er kjemperart å ikke han rundt meg. Jeg savner han, og han var den absolutt beste hunden jeg noen gang kunne tenke meg å ha.

Jeg savner deg, Pontus, og jeg vil alltid elske deg!
Takk for at jeg fikk kjenne deg.



-Anniken

1 kommentar:

  1. ååh :( Neiånei! Så trist, Anniken.
    Pontus var verdens snilleste hund!

    Håper det går bra med deg, Anniken!

    SvarSlett

Kommenter i vei, tari mot både ris og ros!